Posts tagged: parvo

Looking for Isaac

Andam alporiçados moitos, por interesse político e pessoal, por causa de o senhor Isaac Díaz Pardo ter chegado a acordo co drunkman para deixar suas cousinhas para a cidade da cultura. Se governaram outros ja não habería problema, pero…

Por min don Isaac pode fazer com suas cousinhas o que lhe tire do nabo, como cada filho de vecinho, e se resulta que suas cousinhas são patrimonio nacional, pois que melhor lugar que o mausoleo nacional?. Melhor que em uma fundação privada, não é? Ou é que agora vão ter problemas coa CdC os que tirarom dela para adiante? Os que poderíam ter feito o máis sensato e figerom o mesmo que os anteriores e os posteriores?

O que há no nosso país é moita ganha de enredar e pouca de trabalhar, como leva trabalhado Isaac. Ti dálhe para adiante e, se vas gagá, bem mereces um respeito de lobo.

A sociedade parva

Desde o FOP non fan máis que parabenizar. Umha sociedade que admite e comenta esta nova e que cala e oculta esta outra é, definitivamente parva.

Parabens camaradas!

E remato este post recomendando á cidadanía dous eventos: o pulpo de san Froilán e o SIMO. En calquera deles podem facer o parvo.

Staypressed theme by Themocracy