Posts tagged: galiza

Isaac

Nada home, mira com que gentalha ficamos, a mesma de sempre.

E ti marchas, coma tantos vivos e mortos, longe de aquí.

Bom, não che sou moito de essas cousas, mas, se atopas a Celso Emilio, a Seoane ou ao Castelao, ou a qualquer de aqueles anarquistas e comunistas menos famosos,  aló por onde andes; contalhes o que está a pasar, por ver se, daquela, acordades vir de volta, porque, ti ja sabes: aquí precisamos de qualquer aparecido ou, quando menos, moita santa companha.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Deica, velho verde  😉

Insulto

O que se passa na Galiza e nos nativos e não nativos que a habitam por vezes faz que o raciocínio seja emocionalmente impossivel, daquela vou insultar: a próxima vez que um FDP defenda diante minha o que faz e o que se tem feito coa Cidade da Cultura, vou-lhe estampar os miolos com esta nova.

leninismos, paz, guerra

Miraba daquela essa palavra do día que ten o priberam. Era simpatria, que nom simpatía, e umha das definiçôes era Coexistência de duas ou mais populações na mesma área geográfica. E marchou a cabessinha para a Galiza onde conviven basicamente dúas populaçôes na mesma área geográfica: fascistas e antifascistas, galegos e antigalegos, capitalistas parasitos e anticapitalistas trabalhadores… como en qualquer lugar. E daí foi a imaginaçâo a lenine e ao conceito do “estado” e a noçâo da guerra civil e da ditadura do proletariado.

Mas nom é tempo de confrontos: a (o)pressâo dos parasitos fascistas antigalegos ten de ser aínda máis forte para que os trabalhadores galegos antifascistas parem de sorrir e procurar conciliaçâo e conforto na bota que os pisa

Staypressed theme by Themocracy